تعمیرات مبل در شمال تهران

بلمان یکی از دیزاین های اصلی هر منزل است که برای زیباتر شدن محیط منزل بسیار تاثیر گذار است که تعمیرات مبل در تهرانسر به شما کمک می کند تا این زیبایی را به خانه های خود بیاورید؛ اما چگونه؟ّ

 

تعمیرات چیست و چه فایده ای دارد؟

بازسازی محصولات آسیب دیده را تعمیرات می گویند اما این عنوان کاملا برای تعمیرات مبل صدق نمی کند، زیرا برخی از افراد برای ایجاد تنوع به تعویض روکش مبل خود می پردازند. به طور کلی تعمیرات خوب از خرید مجدد محصول بسیار به صرفه تر است. به همین دلیل با توجه به نرخ تورم، افراد بیشتری تمایل به تعمیرات و بازسازی محصولات خود دارند که تیم حرفه ای بود و تعمیرات مبل در تهرانسر این خدمات را به درستی انجام می دهند.

تعمیرات مبل در شمال تهران

تجربه افرادی که تعمیرات مبل را انجام داده اند

اکثر افراد قبل از شروع هر فعالیتی سعی می کنند از تجارب دیگران استفاده کنند. برای انجام تعمیرات و آشنایی با افراد حرفه ای که این کار را انجام می دهند نیز باید از تجربه های اطرافیان استفاده کرد.

مثلا خانم A مبلمان قدیمی اش را به دست تعمیرکار می سپارد. در ابتدا راضی است اما بعد از مدت کوتاهی کیفیت اولیه خود را از دست می دهد.اگر شما از ایشان بپرسید، کار تعمیرات بسیار کار بیهوده ایست و خرجی بر خرج های دیگر اضافه می کند.اما چند سوال پیش می آید:

آیا افراد تعمیرکار به حرفه ی خود تسط داشتند؟ آیا متشکل از تیم های مختلف بودند یا همه کارها را یک نفر انجام داده بود؟ آیا مواد مصرفی مرغوب بوده است؟ استفاده از تجارب دیگران کار خوبی است یا نه؟

قطعا استفاده از تجربه ی دیگران کار خوبی است اما باید بدانیم که از چه کسی تجربه کسب می کنیم. ممکن است تعمیر کاری فقط در بخش تعویض روکش حرفه ای باشد و در بخش رویه کوبی تخصصی نداشته باشد. پس بهتر است مکانی را انتخاب کنیم که در همه ی مجموعه ها حرفه ای باشد. مجموعه مبل روبن بخش تعمیرات مبل در تهرانسر شامل نقاش، تعمیرکار ،نجار و.. می باشد که این خود باعث دلگرمی افرادی است که مبلمان خود را به این مجموعه می سپارند.

 

مراحل تعمیرات مبل در تهرانسر چگونه است؟

مراحل انجام تعمیرات ترتیب خاص خود را دارد اما با توجه به نیاز و خواست افراد از برخی مرحله ها می توان صرف نظر کرد. در این جا می خواهیم صفر تا صد این مراحل را برای شما عزیزان عنوان کنیم.

 

  • صفر تا صد اصلاحات مبل

در ابتدا باید بدانیم که آیا مبل ما ارزش تعمیرات را دارد یا نه! و اگر قابل تعمیر است کدام یک از بخش های آن باید تعمیر و اصلاح شود.اگر بخش چوبی مبل سالم بوده و نشکسته باشد، ارزش تعمیرات را دارد.اولین بخش تعمیرات جدا کردن روکش پارچه ای یا چرمی آن است.

 

  • تعمیرات بخش ظاهری

بخش ظاهری شامل انتخاب نوع پارچه برای مبل و کوسن ها و رنگ آمیزی دسته ها بنا بر نیاز آن می باشد.

  • تعویض پارچه

بعضی از تعمیرکارها ممکن است انتخاب پارچه را به عهده مشتری نگذارند اما تعمیرات مبل در تهرانسر مشتری را در انتخاب نوع پارچه آزاد گذاشته است. زمانی که کار شروع می شود به آرامی و نهایت دقت پارچه را از مبل جدا می کنیم. این کارمی تواند دو دلیل داشته باشد، اول اینکه پارچه مبل سالم بوده و نیازی به خرید مجدد پارچه نمی باشد دوم اینکه پارچه جدید نیاز به الگویی دارد، که الگو همان پارچه سالم جدا شده است.

  • رنگ آمیزی

دسته های مبل می تواند استیل یا چوبی باشند. اگر دسته های چوبی دچاره ساییدگی شده باشد با استفاده از سمباده و بتونه کاری آن را تعمیر کرده و در نهایت روغن جلا یا رنگ می زنند.

تعمیرات مبل در شمال تهران

  • تعمیرات بخش درونی

برخی افراد به ظاهر مبل بیشتر از باطن آن اهمیت می دهند. اما هر چقدر که ظاهر، جذابیت مبل شما را بالا ببرد استفاده از مبل با تعمیرات نامناسب جذابیت آن را از بین می برد. به خصوص در مبل های راحتی که فرد بعد از نشستن روی آن دوست دارد احساس راحتی به او منتقل شود.

تعمیرات بخش درونی شامل تعویض یا تعمیر اسفنج، فوم و کلاف می باشد. که انتخاب بین تعمیر و یا تعویض با هماهنگی بین مشتری و تعمیرکار انجام می شود.

 

سخن پایانی

تیم حرفه ای مبل روبن و تعمیرات مبل در تهرانسر در تلاش اند که با ارائه بهترین خدمات و دریافت رضایت شما یک پله به اهداف خود نزدیک تر شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *